We found 0 results. View results
Your search results

Реєстрація нерухомості в Україні

21.11.2023

На сьогоднішній день інформацію про відомості в Реєстрі прав видає власнику нотаріус. Наразі право власності на нерухомість існує лише в електронному загальнодоступному державному реєстрі.

Для реєстрації нерухомості потрібно надати:

  • – заява;
  • – паспорт;
  • – идент.код;
  • – договір купівлі-продажу або дарування та інші.
  • За основу береться договір купівлі-продажу (або інші документи, що встановлюють право), і нотаріус або держреєстратор вносить відомості про нерухомість в електронний Держреєстр прав.

Зареєстроване право власності є після публікації рішення у Держреєстрі, доступ до якого відповідає Кабінет електронних сервісів.

Власник нерухомості має право отримати витяг рішення з Держреєстру – на паперовому носії або в електронному вигляді. Ціна інформації у паперовому вигляді – 34 гривні, в електронному – 17 гривень.

Ви можете самостійно отримати інформацію з Державного реєстру. Для реєстрації необхідний ідентифікатор або паспорт.

Реєстрація нерухомості та права власності підкріплюються документами (на паперових носіях): договором купівлі-продажу або дарування та реєстраційною справою (зберігається в архіві нотаріуса чи держреєстратора).

Compare Listings