We found 0 results. View results
Your search results

Які документи потрібні для продажу квартири?

25.09.2024

Спеціалісти нашого АН “Оксаген” розповіли, які документи необхідно зібрати при продажу квартири. Головними серед них є правовстановлюючі документи, що підтверджують право власності на житло. Ці документи залежать від способу отримання житла:

  • при купівлі квартири — потрібен договір купівлі-продажу;
  • при приватизації — свідоцтво про право власності;
  • при спадкуванні — свідоцтво про право на спадщину або спадковий договір;
  • при обміні — договір міни;
  • при судовому визнанні права власності — рішення суду.

Комплект документів при продажу нерухомості:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • документи, що підтверджують право власності;
  • витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно, що підтверджує право власності та відсутність обтяжень;
  • технічний паспорт на квартиру (з інформацією про планування, площу та характеристики);
  • документ про оцінку вартості квартири (для розрахунку ринкової ціни та податків);
  • довідка про відсутність боргів за комунальні послуги;
  • довідка про кількість зареєстрованих осіб;
  • нотаріально завірена згода чоловіка/дружини, якщо квартира була придбана в шлюбі;
  • нотаріальна довіреність, якщо угода здійснюється довіреною особою.

Також можуть знадобитися інші документи в окремих випадках.

У які установи звертатися за необхідними документами?

Для отримання документів громадяни України повинні звертатися до наступних установ:

  • За технічним паспортом необхідно звернутися до організації, яка має право видавати кваліфікаційні сертифікати. Це можуть бути приватні компанії, що надають довідки встановленого зразка.
  • Довідку про зареєстрованих осіб можна отримати в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП).
  • Витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно можна замовити онлайн через портал “Дія”, документ буде надіслано на електронну пошту.
  • Якщо прописані діти, необхідно звернутися до органів опіки.
  • Якщо серед співвласників житла є недієздатна особа, потрібно отримати судове рішення, що підтверджує її недієздатність, а також документ про призначення опікуна, який можна отримати в органах опіки.
  • У разі, якщо нерухомість була придбана в шлюбі, необхідна згода другого з подружжя. Для цього обидва мають прийти до нотаріуса в день угоди та подати письмову заяву.

Якщо ви плануєте продати нерухомість, оптимальним рішенням буде звернутися до професійного агентства. АН “Оксаген” забезпечить продаж вашого майна на вигідних умовах і в максимально короткі терміни.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Compare Listings