We found 0 results. View results
Your search results

Як отримати компенсацію за неякісні комунальні послуги

21.11.2023

Відповідно до статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг та на підставі цього договору споживач має право пред’являти претензії за ненадані чи неякісно надані послуги.
За договором споживачі зобов’язані оплачувати лише якісні надані управителем багатоквартирного будинку послуги. В іншому випадку мешканці мають право вимагати компенсацію за неякісні комунальні послуги. Споживач має право викликати виконавця (його представника) комунальних послуг для перевірки якості послуг.

Як повернути гроші за неякісні комунальні послуги
Необхідно скласти акт-претензію, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги або керуючим. Виконавець комунальної послуги або керуючий повинен прибути на виклик у строки, що обумовлені в договорі, але не пізніше ніж протягом доби з моменту отримання сповіщення споживача. Акт-претензію складає виконавець комунальної послуги та споживач. У ньому має бути зазначена така інформація:

  •  у чому полягає ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком;
  •  термін її ненадання або надання не повною мірою або поганої якості;
  •  іншу інформацію, яка вказує на неякісні послуги.

Виконавець комунальної служби протягом п’яти днів має вирішити питання зі споживачем або надіслати письмову відмову на його претензію. Якщо виконавець не дає жодної відповіді на акт-претензію, то вважається, що він його прийняв і визнав свою провину. Якщо ж суперечка за допомогою акта-претензії не врегульована, то є захист прав споживачів житлово-комунальних послуг, який здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади.

 

Compare Listings