We found 0 results. View results
Your search results

Чому важливо внести житло до Державного реєстру?

15.05.2024

Власникам нерухомості, включаючи житлові будинки, будинки, споруди, їх частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, які були придбані до 2004 року, рекомендується зареєструвати свою власність у Державному реєстрі прав на нерухоме майно. Розповімо в цьому матеріалі, куди для цього необхідно звернутися.

Внесення даних до Державного реєстру житла не має обмеженого терміну, тому громадяни можуть зробити це у будь-який зручний для них час. Для цього власнику або його представнику (з нотаріально завіреною довіреністю) слід звернутись до Центру надання адміністративних послуг.

Необхідні документи:

  1. Документ, що засвідчує особу, та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
  2. Правовстановлюючі документи з відміткою або штампом БТІ та довідку з БТІ, що підтверджує реєстрацію права власності на паперових носіях.

Якщо у документах для державної реєстрації права власності на нерухомість відсутні відомості про її технічні характеристики, власнику потрібно внести технічний паспорт до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Чому важливо, щоб дані про житло були у Держреєстрі

В Україні під час повномасштабної війни було створено механізм, що передбачає грошову компенсацію на ремонт чи відновлення житла. Для отримання такої компенсації за пошкоджене житло необхідно, щоб нерухомість була зареєстрована у Державному реєстрі прав на нерухоме майно. Зазначимо, що Державний реєстр прав на нерухоме майно — єдина державна інформаційна система, яка містить відомості про права на нерухомість. У рамках програми відновлення обов’язковою умовою для подання заяви на компенсацію є наявність запису про право власності у цьому реєстрі. Якщо додаток “Дія” не має інформації про житло, подати заявку на компенсацію неможливо.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Compare Listings