We found 0 results. View results
Your search results

Ринок нерухомості у 2021 році

17.11.2023

Ситуація, що склалася у світі, пов’язана з пандемією COVID-19, вплинула практично на всі сфери бізнесу. Ринок нерухомості також не став винятком. У цій статті ми постараємося з’ясувати, що потрібно знати під час продажу нерухомості з огляду на сучасну дійсність.

Починаючи з минулого року для багатьох будинок і обстановка в ньому стали дуже важливими. Якщо раніше більшу частину часу середньостатистичний українець проводив на роботі і відвідуваним місцем у квартирі була спальня, то зараз усе перевернулося з ніг на голову. Багато компаній перейшли на віддалений режим роботи, у зв’язку з чим квартири для співробітників стали постійним робочим місцем. Деяким навіть довелося розширювати свою житлоплощу для задоволення всіх потреб.
Коли локдаун тільки почався, на ринку спостерігалися деякі коливання цін на житлову нерухомість. Однак, коли з’ясувалося, що цей період закінчиться не так скоро, як багато хто планував, показники стабілізувалися і до кінця минулого року вартість квадратних метрів навіть зросла: 1-кімнатні квартири – +6%, 2-кімнатні – +5%, 3-кімнатні – +4%.

При цьому, однокімнатні і двокімнатні сталі продавати частіше більш ніж на 30 відсотків (виходячи з кількості оголошень), а ось приріст оголошень про продаж трикімнатних апартаментів склав лише 3%.
Слід також відзначити, що в усіх регіонах країни істотно зріс попит на приватний сектор у межах міста і за її межами.У Києві, наприклад, на оголошення про продаж чи оренду будинків у передмісті почали відгукуватися на 70 відсотків частіше.

Як оформити оголошення про продаж нерухомості в 2021 році

Незважаючи на всі вищезгадані події, правила оформлення оголошень про продаж квартир і будинків не особливо змінилися. Потенційний покупець, як і раніше, насамперед звертає увагу на якість картинки та тексту, тому цим нюансам слід приділяти особливу увагу. Чим більше красивих фото в оголошенні, тим більше відгуків. Фотографія повинна відображати всі переваги нерухомості, знімки повинні бути яскравими (хороше природне світло), перед фотосесією необхідно подбати про чистоту.

Якщо ви вдалося зацікавити клієнта картинкою, зупинятися на цьому не варто, слід скласти якісний опис, щоб ще більше збільшити шанси реального перегляду та подальшого продажу. Текст має бути ємним, із зазначенням деталей: ремонт, меблі, комунікації (дуже важлива наявність хорошого інтернету), місце розташування, розвиненість соціальної та транспортної інфраструктури, екологічна обстановка тощо. Прикрашати в жодному разі не варто, такі методи вже давно не працюють.

Перегляд

Коли етап з оголошенням пройдено і настав час першого перегляду, то тут теж потрібно не впасти в бруд обличчям. Створіть відчуття затишку та комфорту, щоб у вашій квартирі хотілося жити.Приділіть увагу деталям: ваза з фруктами на столі на кухні, декоративні подушки на дивані та інше. Як вже було згадано, зараз багато хто працює віддалено, тому перед продажем квартири не буде зайвим встановити хороший інтернет і WiFi, оновити освітлення і навіть меблі, щоб ваша пропозиція стала ще привабливішою. Якщо ж у вас немає такої можливості, то просто подбайте про чистоту та порядок, але не перестарайтеся, щоб не зробити житло надто стерильним та безликим.

        

Compare Listings