We found 0 results. View results
Your search results

Як отримати відомості з Державного реєстру прав на нерухоме майно

20.11.2023

Міністерство юстиції України пояснило на своїй сторінці у Facebook, як отримати дані з Державного реєстру прав на нерухоме майно.

Отримання вилучення з Реєстру прав на нерухоме майно – це обов’язкова умова для здійснення угоди з нерухомістю, передачею її під заставу, а також для набуття спадщини.

Витяг з Державного реєстру прав можуть отримати власник нерухомого майна, особа, яка має речове право на чуже нерухоме майно, спадкоємець, власник квартири, житлового або нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку при створенні об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.

У Мін’юсті посилили безпеку при проведенні угод з нерухомістю. Зараз отримати дані можна двома способами:

  • дистанційно через веб-портал Міністерства юстиції за допомогою електронних засобів;
  • у паперовій формі шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.

За отримання даних з Державного реєстру прав щодо кожного окремого об’єкта нерухомого майна передбачено адміністративний збір.

Розмір його залежить від способу отримання даних:

  • 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – отримання інформації, вилучення у паперовій формі;
  • 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – отримання інформації, вилучення в електронній формі;
  • 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за отримання даних адвокатами, нотаріусами шляхом доступу до Реєстру.

Дані в електронній та паперовій формі мають однакову юридичну силу.

Після оплати та відправки заяви, реєстратор розглядає запит і здійснює виписку на отримання інформаційної довідки або формує відмову.

Compare Listings