We found 0 results. View results
Your search results

Міжнародна конференція ОLX у Києві

23.11.2023

11 грудня 2015 року у Києві відбулася міжнародна конференція «Лідери індустрії нерухомості: міжнародний досвід та перспективи розвитку».
Від Миколаєва на конференції були присутні старші менеджери агентства нерухомості «Оксаген» Наталія Козлова та Ксенія Дідоренко.
Я, Наталя Козлова, хочу поділитися з вами своїми спостереженнями та роздумами.
Можу з упевненістю сказати, що всі слухачі на конференції отримали більше вражень та інформації, ніж очікували. Серйозно підготовлений захід за участю міжнародних партнерів OLX, презентація нового продукту для роботи ріелторів на майданчику OLX – AtlaStock, оптимізм, впевненість, захопленість своєю справою Сергія Гапоченка, Директора OLе. Ігоря Сироватко – керівника проекту Нерухомість OLX в Україні та Мануеля Брага – керівника продуктового напряму проектів з нерухомості Naspers Classifieds в Європейському регіоні, азарт, з яким вони виступали, все це показало, що у керма сайту серйозна команда молодих енергійних менеджерів, сайт якісно зростають його функціональні можливості. Польські партнери Агата Полінська – бренд менеджер Otodom.pl Польща та Хуберт Вавжиняк – продукт менеджер в Otodom.pl Польща, розповіли про роботу з нерухомістю в Польщі, про складнощі та успіхи, ціни та навчання. Цікавим був виступ шведа Еріка Сегерборга CEO Domofond.ru в Росії, який працює в Москві.Сьогодні сайт запровадженням нового продукту AtlaStock приваблює ріелторів можливістю створення власного кабінету, бази даних з різним ступенем доступу зареєстрованих у конкретному обліковому записі.
Після урочистої представницької частини конференції та багатого обіду-фуршету, якому за набором та смаковими якостями гарячих страв та найрізноманітніших закусок міг би позаздрити турецький 4**** готель, перейшли до найцікавішого питання-відповіді. Звісно, ​​насамперед слухачів на конференції хвилювали цінова політика, робота з фільтрами в оголошеннях та інші «нудні», але необхідні речі.
Сайт проводить досить жорстку політику, підвищенням ціни змушує ріелторів по-новому ставитися до своєї роботи, до себе, дає відчути, переоцінити серйозність і системність у рекламі. Відходить у минуле робота по-старому, з розклеюванням, розпитуваннями двірників і бабусь на лавочках біля під’їзду, звичайно, не відразу, але все більше ріелторів розуміє, що реклама в інтернеті – це двигун торгівлі.
І чим дорожче платимо ми, тим дорожче стаємо самі.
Потрібно працювати над усвідомленням свого місця в складному механізмі продажів, вчитися, прагнути йти разом з тими, хто покращує умови, якість, рівень сервісу, починаючи з реклами на самому затребуваному ресурсі з пошуку нерухомості і закінчуючи завжди гарним настроєм і напрацюванням на власну репутацію і репутацію нашої агенції «Оксаген».
Інша справа – чи готове населення нашого міста, нашої країни по-новому ставитись до ріелторів.Адже користувачі нашими ріелтерськими послугами часто навіть не підозрюють, скільки праці коштує за показами, що проводяться з посмішкою, скільки терпіння і працьовитості потрібно ріелторам і керівникам агентства нерухомості, щоб довести до успішного для всіх завершення процес пошуку та подальшої купівлі об’єкта.
Отже, завдання наше, ріелторів усіх рівнів, у тому числі працювати над залученням та укоріненням у свідомості наших клієнтів цивілізованих методів пошуку нерухомості, співпраці з нами, ріелторами, бажано на договірній основі.
Але, на конференції, звісно, ​​про це не йшлося. Це просто мій відступ від головної теми, так би мовити – про наболіле. )
Конференція проводилася з метою залучення до сайту OLX пильної уваги ріелторів, збільшення кількості користувачів. Чудовий рекламний захід.
Бажаю всім легких продажів та щедрих клієнтів.

Compare Listings