Порядок складання претензії щодо надання неякісного теплопостачання за договором поставки
Для того щоб гарантувати собі затишне і комфортне проживання в холодну пору року потрібно знати як убезпечити себе від неякісного теплопостачання.
Поетапна інструкція складання та оформлення претензії. І так:
Етап 1. Необхідно зв’язатися з компанією, яка надає даний вид послуг, будь то письмова або усна форма в телефонному режимі і повідомити, що якість централізованого теплопостачання перебуватиме на низькому рівні.
Важливо: При складанні повідомлення обов’язково потрібно вказувати прізвище, ім’я, по батькові споживача, адресу та вид послуги.
Під час прийняття повідомлення обов’язково вноситиметься інформація до журналу реєстру вхідних звернень, після чого Вас повідомлять про час реєстрації, хто прийняв у Вас заяву та його реєстраційний номер.
Якщо в момент звернення співробітник компанії повідомив Вам про причини низькоякісного надання послуг, то це прямо вважається визнанням факту неналежного надання послуг виконавцем.
Етап 2.
Отримавши Ваше повідомлення, компанія-постачальник зобов’язана провести перевірку системи теплопостачання у термін, обумовлений споживачем.У разі, коли перша перевірка не дала позитивних результатів, за ініціативою споживача проводитиметься обов’язкова повторна перевірка.
Для проведення повторної перевірки залучаються повз представників постачальника та споживача так само представники з місцевих органів влади або місцевого самоврядування.
Етап 3.
За підсумками повторної перевірки обов’язково складається акт-претензія про неякісне надання послуг теплопостачання у двох примірниках та підписується всіма учасниками перевірки.
Важливо: У тому випадку, коли представник компанії-постачальника не прибув на перевірку або ж відмовляється підписувати акт складений за її результатами, цей документ можуть підписати інші мешканці будинку які є споживачами, прописані у різних квартирах та проживають в одному багатоквартирному будинку.
Етап 4.
З уже складеним актом-претензією необхідно відправитися до компанії-постачальника та зареєструвати її в журналі реєстрації актів-претензій компанії. Відповідно до закону, постачальник теплопостачання зобов’язавши протягом 3-х робочих днів розглянути та повідомити Вас у письмовій формі про результати розгляду претензії.
Важливо: Якщо у встановлений період Вам не було надано відповіді, вважається, що відомості викладені в претензії, автоматично визнаються постачальником.
Етап 5.
Існує два варіанти розвитку ситуації, це вирішення спору в судовому порядку, шляхом подання позову або ж у порядку досудового розгляду, коли компанія згодна на перерахунок вартості послуг, що надаються.