У Миколаєві впровадять новий онлайн-сервіс
У Миколаєві планують запровадити новий онлайн-сервіс – електронну картку мереж. Усі водопровідні, каналізаційні люки, зливові стоки та колектори будуть вказані на одній електронній картці.
У місті працює Contact Center при Миколаївській міській раді, саме сюди надходять різноманітні скарги громадян з різних питань, зокрема щодо відсутніх люків на колодязях, ґрат на системах для зливових стоків. Декілька комунальних підприємств уже надали інформацію про місця розташування комунікацій. За словами начальника відділу стандартизації та впровадження електронного управління Дмитра Канарського, зараз розробляється карта, яка включає дані ЕЛУ автодоріг, Миколаївводоканалу і додаватиметься інформація від Миколаївтеплоенерго.
Зараз новий онлайн-сервіс використовують тільки розробники, співробітники Contact Center та представники комунальних підприємств. На карті можна побачити всі колодязі, за які відповідає певне підприємство. Ця система допоможе прискорити роботу, оскільки заявок від громадян велика кількість і не завжди відразу можна зрозуміти, хто відповідає за той чи інший об’єкт.
На карті знаходиться кількість об’єктів кожного з балансоутримувачів. Нині їх близько дванадцяти тисяч. Якщо є проблемна ділянка, вона виділяється червоним кольором. Дмитро Канарський каже, що заявки зараз надсилають безпосередньо балансоутримувачу, це прискорять реакцію і робота просувається швидше.
Над збором даних для карти, візуалізацією та оцифровкою працювали близько півтора року. Для мешканців міста доступ до сервісу планують відкрити за два місяці.