We found 0 results. View results
Your search results

Як ввести в експлуатацію приватний будинок

21.11.2023

Прес-служба Міністерства регіонального розвитку та будівництва 9 серпня 2019 року опублікувала на офіційному сайті, які кроки необхідно зробити власнику, щоб ввести приватний будинок в експлуатацію.
Варто зазначити, що приватним будинком вважається будинок максимальною висотою два поверхи (без урахування мансарди) та максимальною площею 500 кв. м з розташованими на ділянці господарськими спорудами, гаражем та іншим.

Перший крок: отримати техпаспорт
Щоб отримати технічний паспорт, слід звернутися до юридичної або приватної особи-підприємця, яка спеціалізується на послугах створення архітектурних об’єктів, та укласти відповідний договір. Такі особи повинні мати сертифікат для надання таких послуг. Це регламентується Наказом Мінрегіону №127 від 24.05.2001. Після підписання договору фахівець проводить технічну інвентаризацію, перевіряє будівельний паспорт та відповідність усіх даних, та переносить їх у техпаспорт.

Другий крок: декларація
Другим кроком є ​​подання декларації про готовність будинку до введення в експлуатацію. Один екземпляр заповненої декларації подається до місцевого структурного підрозділу Державної архітектурно-будівельної інспекції. Подати заяву можна в місцевий ЦНАП або ж надіслати до ГАСІ рекомендованим листом з описом вкладень. Документи розглядаються протягом 10 днів із моменту подання.

Третій крок: надання поштової адреси
Одним із важливих етапів є присвоєння поштової адреси. Раніше це питання вирішували органи місцевої влади на власний розсуд.Але з 1 липня 2019 року працює експериментальний порядок надання адрес, який затвердив Кабмін №367 від 27 березня 2019 року.
Відповідно до нового порядку адреси надаються безкоштовно протягом 5 робочих днів. Можливі способи:

  • під час отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки або містобудівних умов та обмежень;
  • після отримання права на виконання будівельних робіт;
  • після введення об’єкта в експлуатацію.

Запис про присвоєння нової адреси вноситься до реєстру поштових адрес, і власник отримує витяг з реєстру у паперовій чи електронній формі. Це зазначено в пункті 11 Тимчасового експериментального порядку присвоєння адрес.

Compare Listings