We found 0 results. View results
Your search results

Які бізнес-центри та офіси актуальні зараз

16.11.2023

Проекти офісної нерухомості давно є важливою частиною сучасного міста. Сучасний бізнес-центр, як і проекти офісної нерухомості, мають відповідати вимогам та умовам реальності. Це стосується як зовнішнього вигляду, так і внутрішнього наповнення. Останнім часом на ринку торговельної нерухомості відбулися суттєві зміни, їх спровокувала пандемія коронавірусу та карантинні обмеження.

На що зараз дивляться орендарі, обираючи офіс

Найякісніші офісні будівлі відносяться до категорії «А». Об’єкти даного класу мають низку характеристик, таких як: 

  • місце розташування в центрі;
  • високий рівень інженерних систем;
  • добрий стан об’єкта;
  • професійне управління.

У таких офісних будівлях комфортні умови для роботи та відпочинку, відповідно, і найвищі орендні ставки.
Існують БЦ категорії «В» – це оптимальний варіант, який відповідає ціні та якості. Офісні будинки з найнижчою орендною ставкою відносять до категорії «С».

У кожної компанії свої запити, а класифікація допомагає орендарям вибрати приміщення за їхніми вимогами.

У столиці України, в історичному центрі міста ставки оренди в класах «А»  становлять близько $60 за м2 на місяць, «В» — $45 за м2.

Як швидко люди повернутися в офіси 

Організація офісів зараз дуже важлива. Останнім часом фахівці наголошують на важливості споживання ресурсів. Йдеться переважно про оптимізацію експлуатаційних витрат будівлі та мінімізації її негативного впливу на навколишнє середовище. Наприклад, у Китаї працює спеціальна програма, яка спрямована на сертифікацію всіх нових будівель як стійкі. А в Сінгапурі найближчим часом 80% від усіх об’єктів нерухомості мають отримати «зелені» сертифікати (LEED або BREEAM).

На українському ринку торгової нерухомості, навіть під час карантину, є попит на комерційну нерухомість. Все ж таки віддалена робота та скорочення персоналу знижують тенденцію до відвідуваності офісів. У таких умовах переважатиме оптимізація площ. У БЦ стає актуальним розміщувати коворкінги та креативні простори. Вільні планування та цікаві інтер’єри приваблюють орендарів, які можуть платити за такий формат.

Особлива увага зараз також приділяється безпеці – прибирання приміщення, маркуванню, антисептикам та інше.Нові планувальні рішення будуть спрямовані на розподіл потоків людей та уникнення скупчення людей.

Як правильно здати офіс 

Багатьом компаніям потрібні офісні приміщення для здійснення своєї діяльності. Тому бізнес зі здачі офісів в оренду може приносити гарний прибуток. Якщо орендодавець розміщує оголошення про свій об’єкт самостійно, такий пошук клієнтів не є ефективним. Тому найкраще звернутися до спеціалізованого агентства нерухомості. На ваші оголошення відреагують досить швидко, і ви знайдете свого клієнта. Звертайтеся в АН «Оксаген», наші фахівці допоможуть здати комерційну нерухомість на найвигідніших умовах!

Compare Listings